تك اس ام اس
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : 30na

دلم در هر تپش ۱۰۰ بار آواز تو را میخواند ٬ نمیدانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه ؟

 

ياد دارم در غروبي سرد سرد ، ميگذشت از کوجه ما دوره گرد

داد ميزد: گهنه قالي ميخرم ، دسته دوم ، جنس عالي ميخرم

کاسه و ظروف سفالي ميخرم ، گر نداري کوزه خالي ميخرم

اشک در چشمان بابا حلقه بست ، عاقبت آهي کشيد بغضش شکست

اول ماه است و نان در سفره نيست ، خدا شکرت ، ولي اين زندگيست ؟

بوي نان تازه هوشش را برده بود ، اتفاقا مادرم هم روزه بود

خواهرم بي روسري بيرون دويد ، گفت آقا سفره خالي ميخريد  . . . ؟

 

هيچ باراني جاي پاي تو را از کوچه قلب و خاطرم نخواهد شست . . .

 

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی

دختر یا پسر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی

غذا نیست که بهش ناخونک بزنی

رفیق نیست که بهش کلک بزنی

عشق مقدسه که باید پیشش زانو بزنی . . .

 

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام ٬ وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی . . .

 

يادته واست جون ميسپردم ، الکي تو آغوشت ميمردم ؟

ولي تو فقط يه دفعه مردي ، که بگي ديگه بازي رو بردم !

 

آوای باد انگار آوای خشک سالیست / دنیا به این بزرگی یک کوزه سفالیست

باید که عشق ورزید ٬ باید که مهربان بود / زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست . . .

 

همیشه از شکستن دو چیز بترس

۱. دلی که دوست داره

۲. دلی که همیشه به یادته

 

منو به عنوان یک دوست به کدامیک از از اینها نسبت میدی ؟

ماه / آسمان / یخ / شن و ماسه / آتش / جاده / آب

جواب:

ماه : کسی که مشکلاتت رو باهاش در میون میزاری

آسمون : کسی که بیشتر از همه دوسش داری

یخ : شخصی که بیشتر از همه دلت براش تنگ میشه

شن و ماسه : کسی که برات بی اهمیته

آتش : کسی که دوست داری دوستت داشته باشه

جاده : کسی که ازش متنفری

آب : کسی که نیمه تو هستش . . .

 

خدا کند که بدانی که چقدر محتاج است ٬ نگاه خسته من به دعای چشمانت

تو هیچ وقت از پس صبر من بر نمیآئی در انتظار ٬ چه خالیست جای چشمانت . . .

 

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوست دارم ؟

 

زندگی قصه تلخیست که از آغاز است

بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم . . .

 

اي ماهواره اميد

آيا در گستره مدار زمين ، نشاني از اميد گمگشته ما نيافتي ؟

اگر او را ديدي سلامش رسان و بگو : اي عزيز ، به خاک افتادگان منتظرند . .



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:09---8 تير 1392
سلام داداش
ایول چه وبی!چه قالبی!خیلی خوشمل شده
میبینم که مارم لینک کردی
ایول منم لینکت میکنم بازم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

يه وبه توپ يه وب پر از اس ام اس تكه تكه اين وب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تك و آدرس soltaneweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 37006
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1